torsdag 8 oktober 2009

Dagen är kommen

Imorgon är det dags att ta farväl av min älskade morfar. Det är så overkligt! Det här året har varit så overkligt. Jag var på min första begravning i somras, den 3 juli satt jag i kyrkan och torkade tårarna då min älskade barndomskompis valt att lämna jorden. Jag drömmer så himla ofta om henne. Jag drömmer att hon är tillbaks efter allt, att hon ångrat sig och kommit tillbaka. Det kan tyvärr inte hända, ett beslut som inte går att ändra!

Drömmarna och tankarna var fortfarande runt Mina när mamma kommer in klockan sju den 4 september och säger att morfar har dött. Min älskade morfar! När jag var liten hade jag jätte svårt att förstå vad han sa eftersom han pratade Gotländska. Imorgon är det begravning! Det är så overkligt, overkligt!! Världens piggaste! Jag trodde aldrig att han skulle lämna oss så här fort!! Jag älskar dig morfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar