söndag 11 oktober 2009

196


Var hemma hos min guldgruva igår, tog en promenix i mörkret med Zlatan sedan satte vi oss framför tv:n och tittade på ödesmatchen som slutade helt orättvisst fel!

Brumbilen hem där Oscar stod och väntade i kylan. Det bästa som finns är ta mig tusan att sova med honom, älskar att vakna upp på det sättet! Det slår alla sätt att sova på! Har bara myyyyst hela dagen för det var piss-hagelväder utomhus! Tittat på världens roligaste serie.

Sedan vidare till Enskede där jag och Thess jobba lite och sedan en tripp hem till Thess och hämta alla bollar.

Tittar på idol men borde verkligen plugga, så ska väl äta lite mat och sedan plugga arslet av mig! Nej, ska försöka göra dem sista frågorna bara! Men i veckan ska jag plugga så sjukt mycket men jag känner mig faktiskt ganska säker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar