söndag 4 oktober 2009

Bara döda fiskar följer strömmen

Älskar min garderob nu, inte själva garderoben men innehållet! Och just nu är allt så organiserat, alla fin klänningar tillsammans, alla utan band på samma, alla festklänningar på ett och så vidare! Men det lär väl se ut så tills jag använder något av det.

Imorgon är det ju en ny vecka, den här veckan har gått så galet fort! Veckans match var nog den värsta match jag spelat, det var så galet kallt, bollen gled som tusan, planen var jordhög och inte tala om avbytarbänken som var en parkbänk! Galet kallt var det i alla fall!

Hösten är nog den årstid jag gillar alldra, alldra minst! SOMMAR, VÅR, VINTER, HÖST! Tycker det är riktigt mysigt när allt är vitt, man tänder ljus över allt, får ha varma jackor på sig och spela massa julmusik och bara mysa! Men höst är enbart kallt och regn och rusk! Jag längtar tills snön!

SOL eller SNÖ, välj!

Ingen fotbollsträning i veckan med damlaget, trist! Men vi kör på med 98:orna så kommer hänga i Rednex City måndag och onsdag! Och jag och Thess ska ta med oss hundarna imorgon på en springrunda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar